Advertisement

מוטי בבצ'יק - Njzp Q9q7 Awzm - ‬ מוטי‭ ‬רזון‭ ‬שף‭ ‬בעל‭ ‬ניסיון‭ ‬של‭ ‬שנים‭ ‬רבות‭ ‬והבעלים‭ ‬של‭ ‬החברה‭ ‬מפתח‭ ‬מוצרים‭ ‬מוכרים‭ ‬ויחודיים‭ ‬עבור‭ ‬השוק‭ ‬הקמעונאי.

מוטי בבצ'יק - Njzp Q9q7 Awzm - ‬ מוטי‭ ‬רזון‭ ‬שף‭ ‬בעל‭ ‬ניסיון‭ ‬של‭ ‬שנים‭ ‬רבות‭ ‬והבעלים‭ ‬של‭ ‬החברה‭ ‬מפתח‭ ‬מוצרים‭ ‬מוכרים‭ ‬ויחודיים‭ ‬עבור‭ ‬השוק‭ ‬הקמעונאי.. עוד אמר הבכיר כי יעקב ליצמן ועוזרו הבכיר מוטי בבצ׳יק חיים בתוך לשכת ראש הממשלה. בוחר לקיים את הריאיון הנדיר וראשון שלו לתקשורת לתוכנית הפופולארית 'פילפוליטיקה'. הממרחים‭ ‬טבעוניים‭ ‬מחומרי‭ ‬גלם‭ ‬משובחים‭ ‬באיכות‭ ‬גבוהה‭. איפה בבצ'יק? שאל ראש הממשלה בנימין נתניהו את משתתפי ועידת עיתון המודיע בנובמבר 2016. גשייד ישהה במעצר עד מחר בערב.

הו הא מי זה בבצ'יק: נראה לי שבסוף יתברר שבבצ'יק הוא חוליה קטנה, אם בכלל היה מעורב. מתואם, אבל לא אמרנו שיצא לטלגרם, אבדוק. מנכל משרד הבריאות בסרטון בשבוע שעבר מהבידוד. ‬ומייצר‭ ‬ממרחים‭ ‬ורטבים‭ ‬טריים‭ ‬ומצוננים‭ ‬ללא‭ ‬חומרים‭ ‬משמרים‭.

×
×"איש ×"חזק ×'ס×'×™×'ת ליצמן ×'ריאיון × ×"יר ×'פני יכול לק×'ל את ×"שיכון ר×"יו קול ×—×™ from www.93fm.co.il
בהיותו כבן שנתיים עברה משפחתו לקריית ויז'ניץ בבני ברק. מתואם, אבל לא אמרנו שיצא לטלגרם, אבדוק. בדיון בבית משפט השלום בראשון לציון קיבל השופט את הסכמות הצדדים, לפיהם מעצרם של בבצ'יק וגילהר יוארך ביומיים, עד שלישי בשעה 20. האדם הבולט בסביבתו של ליצמן הוא מוטי בבצ'יק, שכיהן כיועץ מקצועי במשרד הבריאות. העוזר של ליצמן מתבסס כשר השיכון בפועל | מוסף כלכליסט. ‬ מוטי‭ ‬רזון‭ ‬שף‭ ‬בעל‭ ‬ניסיון‭ ‬של‭ ‬שנים‭ ‬רבות‭ ‬והבעלים‭ ‬של‭ ‬החברה‭ ‬מפתח‭ ‬מוצרים‭ ‬מוכרים‭ ‬ויחודיים‭ ‬עבור‭ ‬השוק‭ ‬הקמעונאי. בכירים בשתי חברות תרופות ובכירים לשעבר בתנובה חשודים במתן שוחד לעוזרי השר ליצמן בהווה ובעבר, מוטי בבצ'יק ומנחם גשייד. מוטי בבצ'יק, האיש שריכך את ליצמן.

גשייד ישהה במעצר עד מחר בערב.

שר מוזיקה חסידית ובעיקר שירי רגש, נשמה והתעוררות. בבצ'יק מתמקד אמנם בצורכי המגזר החרדי, אך דבריו אינם מנותקים מהמציאות הנדלנית של העיר. הוקלט על ידי הספרייה המרכזית לעיוורים ולבעלי לקויות קריאה. גם הוא שוהה במתחם הבידוד בתל השומר. לדברי הבכיר, אין פעם שמגיעים ללשכה ולא רואים את בבצ׳יק יושב עם אנשי נתניהו. מר מוטי בבצ'יק, יועץ מקצועי לסגן השר ומנהל לשכת שר הבריאות. ‬ מוטי‭ ‬רזון‭ ‬שף‭ ‬בעל‭ ‬ניסיון‭ ‬של‭ ‬שנים‭ ‬רבות‭ ‬והבעלים‭ ‬של‭ ‬החברה‭ ‬מפתח‭ ‬מוצרים‭ ‬מוכרים‭ ‬ויחודיים‭ ‬עבור‭ ‬השוק‭ ‬הקמעונאי. את תפקידו החל בבצ'יק באופן רשמי לפני 8 שנים, לקראת סיום כהונתו של ליצמן בוועדת הכספים. הממרחים‭ ‬טבעוניים‭ ‬מחומרי‭ ‬גלם‭ ‬משובחים‭ ‬באיכות‭ ‬גבוהה‭. מוטי משמש כיום כעוזרו האישי של השר, צמוד אליו במרבית שעות היום. מוטי בבצ'יק, עוזרו לשעבר של שר הבריאות יעקב ליצמן (צילום: העוזר של ליצמן מתבסס כשר השיכון בפועל | מוסף כלכליסט. איפה בבצ'יק? שאל ראש הממשלה בנימין נתניהו את משתתפי ועידת עיתון המודיע בנובמבר 2016.

בבצ'יק נחשב לכוכב העולה של חסידות גור ולמי שעשוי לרשת את מקומו של ליצמן כשיפרוש מהפוליטיקה. הוקלט על ידי הספרייה המרכזית לעיוורים ולבעלי לקויות קריאה. עוזרו של ליצמן, מוטי בבצ'יק נעצר בפרשת שוחד בחשד שקידם אינטרסים של חברות מזון ותרופות בניגוד לאינטרס הציבורי וקיבל טובות הנאה דרך חברות ועמותות אליהן היה מקושר. ‬ומייצר‭ ‬ממרחים‭ ‬ורטבים‭ ‬טריים‭ ‬ומצוננים‭ ‬ללא‭ ‬חומרים‭ ‬משמרים‭. ל'חדשות jdn' נודע כי גם מוטי בבצ'יק, עוזרו של שר הבריאות, עבר בדיקת קורונה שחזרה שלילית.

K0thtor0ftyvxm
K0thtor0ftyvxm from img.haarets.co.il
מעצרו הוארך עד ליום שלישי. הוקלט על ידי הספרייה המרכזית לעיוורים ולבעלי לקויות קריאה. גם הוא שוהה במתחם הבידוד בתל השומר. בבצ'יק נחשב לכוכב העולה של חסידות גור ולמי שעשוי לרשת את מקומו של ליצמן כשיפרוש מהפוליטיקה. נראה לי שהם לא בכיוון הנכון בתגובה להודעה מספר 0. מתואם, אבל לא אמרנו שיצא לטלגרם, אבדוק. מוטי בבצ'יק, עוזרו הבכיר של ליצמן, נעצר יחד עם יועצו לשעבר של שר הבריאות מנחם גשייד ועם מנכל חברת הלובינג פוליסי. פרופיל קצר ממוסף המושכים בחוטים המהמם של @shiritc במקור ראשוןpic.twitter.com/nfzgsstg1q.

האדם הבולט בסביבתו של ליצמן הוא מוטי בבצ'יק, שכיהן כיועץ מקצועי במשרד הבריאות.

הוא רביעי מתוך תשעה ילדים. מוטי בבצ'יק, מנהל לשכתו הנמרץ של סגן שר הבריאות, עשוי לתפוס בעתיד את מקומו הבכיר בפוליטיקה החרדית. ל'חדשות jdn' נודע כי גם מוטי בבצ'יק, עוזרו של שר הבריאות, עבר בדיקת קורונה שחזרה שלילית. בבצ'יק מתמקד אמנם בצורכי המגזר החרדי, אך דבריו אינם מנותקים מהמציאות הנדלנית של העיר. אנחנו מתפלאים על ראש הממשלה שהוא חושב שאנחנו. מתואם, אבל לא אמרנו שיצא לטלגרם, אבדוק. הממרחים‭ ‬טבעוניים‭ ‬מחומרי‭ ‬גלם‭ ‬משובחים‭ ‬באיכות‭ ‬גבוהה‭. אם מסתכלים מבעד לפוליטיקה והגינונים, נראה שקרית גת אכן צועדת לקראת עתיד אינטנסיבי: נציג פיקוד העורף משוחח עם נציג הבחורים בפתח המלון: מוטי בבצ'יק, עוזרו הבכיר ויד ימינו של שר השיכון ושר הבריאות לשעבר יעקב ליצמן, נעצר היום (ראשון) עם שלושה חשודים נוספים בחשד לעבירות של שוחד, מרמה והפרת אמונים. בפועל, בבצ'יק היה בסוד העניינים עוד הרבה קודם לכן. החשד הוא שתנובה ביקשה הטבות והעבירה כספים לעמותות של בבצ'יק. נראה לי שהם לא בכיוון הנכון בתגובה להודעה מספר 0.

לדברי הבכיר, אין פעם שמגיעים ללשכה ולא רואים את בבצ׳יק יושב עם אנשי נתניהו. נציג פיקוד העורף משוחח עם נציג הבחורים בפתח המלון: מוטי משמש כיום כעוזרו האישי של השר, צמוד אליו במרבית שעות היום. את תפקידו החל בבצ'יק באופן רשמי לפני 8 שנים, לקראת סיום כהונתו של ליצמן בוועדת הכספים. החשד הוא שתנובה ביקשה הטבות והעבירה כספים לעמותות של בבצ'יק.

Fst5v9lbsur Zm
Fst5v9lbsur Zm from f7k6f9k9.ssl.hwcdn.net
תנופת הפיתוח של עיר העולים הדרומית. מוטי בבצ'יק, עוזרו הבכיר של ליצמן, נעצר יחד עם יועצו לשעבר של שר הבריאות מנחם גשייד ועם מנכל חברת הלובינג פוליסי. בוחר לקיים את הריאיון הנדיר וראשון שלו לתקשורת לתוכנית הפופולארית 'פילפוליטיקה'. מוטי בבצ'יק עוזרו הבכיר ויד ימינו של שר הבריאות יעקב ליצמן חגג במוצאי שבת את שמחת הבר מצווה לבנו באולמי בית ישראל בירושלים • בכירי המדינה, שרים חבר כנסת, ראשי ערים, מנהלי בתי החולים ומערכת הבריאות. הוא רביעי מתוך תשעה ילדים. Your browser does not support html5 video. בבצ'יק נחשב לכוכב העולה של חסידות גור ולמי שעשוי לרשת את מקומו של ליצמן כשיפרוש מהפוליטיקה. הוא לא יכול להניע את הגפיים, לדבר או לאכול בכוחות עצמו והתפקוד שלו מוגדר כסיעודי.

‬ומייצר‭ ‬ממרחים‭ ‬ורטבים‭ ‬טריים‭ ‬ומצוננים‭ ‬ללא‭ ‬חומרים‭ ‬משמרים‭.

מר מוטי בבצ'יק, יועץ מקצועי לסגן השר ומנהל לשכת שר הבריאות. נציג פיקוד העורף משוחח עם נציג הבחורים בפתח המלון: בבצ'יק מתמקד אמנם בצורכי המגזר החרדי, אך דבריו אינם מנותקים מהמציאות הנדלנית של העיר. גם מוטי בבצ׳יק, יועצו ומקורבו של השר יעקב ליצמן, נעצר במסגרת הפרשה. נראה לי שבסוף יתברר שבבצ'יק הוא חוליה קטנה, אם בכלל היה מעורב. שר מוזיקה חסידית ובעיקר שירי רגש, נשמה והתעוררות. בכירים בשתי חברות תרופות ובכירים לשעבר בתנובה חשודים במתן שוחד לעוזרי השר ליצמן בהווה ובעבר, מוטי בבצ'יק ומנחם גשייד. האדם הבולט בסביבתו של ליצמן הוא מוטי בבצ'יק, שכיהן כיועץ מקצועי במשרד הבריאות. מוטי בבצ'יק, עוזרו לשעבר של שר הבריאות יעקב ליצמן (צילום: עוד אמר הבכיר כי יעקב ליצמן ועוזרו הבכיר מוטי בבצ׳יק חיים בתוך לשכת ראש הממשלה. הוקלט על ידי הספרייה המרכזית לעיוורים ולבעלי לקויות קריאה. אנחנו מתפלאים על ראש הממשלה שהוא חושב שאנחנו. מוטי בבצ'יק (40), נשוי ואב לחמישה ילדים מירושלים, הוא היועץ הבכיר ויד ימינו של שר השיכון יעקב ליצמן.

Posting Komentar

0 Komentar